The Day Before

En toen was het woensdag en de planning was woensdag inpakken.. Dus Julia en Ilse heel braaf allerlei kleren verzamelen op het bed.We waren natuurlijk heel goed bezig en toen verdienden we wel een pauze en toen moesten we naar de kapper en waren we nogal afgeleid..

Dus.. Volgende poging, zonder Ilse helaas woensdagavond. Nog meer spullen verzameld en maar eens een poging wagen het in de koffer te stoppen. Die dus behoorlijk snel vol was, Help!

Donderdagochtend - The day before - Toen het eigenlijk de planning was om alles ingepakt te hebben en de hele dag te chillen. Maarja.. dat werd hem dus niet. Eerst maar even lekker hardlopen, douchen en koffiedrinken met mijn lieve tante en neefje die nog even gedag kwamen zeggen en daarna de stad in om dan maar een zo groot mogelijke handbagagetrolly te halen.

Op demillimeterhet maximum optimaal bereikt, en maar weer snel naar huis voordat we in de verleiding komen nog meer kleren/schoenen te kopen die ik toch niet kan meenemen..

Volgende poging opnieuw inpakken - inmiddels 2 uur - en ondertussen nog meer bedenken wat ook echt mee moet! Eindelijk na heel veel moeite, passen en meten allebei mijn koffers dicht - door middel van er bovenop zitten(A) - Zijn ze veel te zwaar! Dus nog meer kleren met pijn in mijn hart terug in mijn kast gelegd, die er uitziet als of er helemaal niks is uitgehaald. Okee normaal zit hij dan ook wel overvol maar dat geeft niet..

Uiteindelijk het meeste dus wel ingepakt, afgezien van de 2 stukken kaas van een kilo die nog in de koelkast liggen en die ik vergeten was die er dus nevernooit bij gaan passen en het nog zwaarder maken. Maarja.. Ik heb er gewoon genoeg van.

Misschien helemaal niet interessant om het proces van mijn inpakken te lezen maarja, moet toch wat op mn weblog zetten.

xxJ

Reacties

Reacties

Papajas

Heeeee Juul,

k ben de eerste met een reactie. Vet ! je zit hier weliswaar nog inde huiskamer, maar dat is morgen wel anders.
Have a nice time

Papajas

Anne

Hee Juul,
Echt knap dat je het voor elkaar hebt gekregen met je koffer!! Goede reis toegewenst:)
xx Anne

Geert

Hee Juul!

Sorry dat ik niet bij je afschijd kon zijn! Vind het super gaaf dat je gaat! Ik zal je blijven volgen om van al je belevenisen te horen.

Xx Gird!

Roeland

Julia!

Ga je weblog volgen! maar moet je hem natuurlijk regelmatig bijhouden he;)

Xxx
Roeland

Mari-Anne

En dan moet de camera er ook nog bij.....ARGW;)

Willemijn

Spannundd!! Vandaag vertrek je!!!!!
Ga er lekker van genieten! Ik volg je verhalen!

Goede reis! xx Willemijn

Thirza

Hihi, Juul. Dat is nou het nadeel van het vrouwzijn :p. Gelukkig heb je alles bij elkaar kunnen krijgen! Je beschrijft het overigens erg leuk hoor, haha.
Vandaag ben je dus op weg daarheen.. Een goede reis gewenst! En succes met wennen de eerste dagen, komt vast goed. Wij hier in Nederland denken aan je!
Heel veel liefde, en tot je volgende bericht :).
xxx

Ilse

Juul!
Jij zit nu in het vliegtuig, en weetje, je inpak sessies hebben geholpen! Je mocht alle koffers, ondanks dat ze misschien een beetje te zwaar waren, gewoon meenemen, gefeliciteerd meid;)
Nu op naar een gaaf avontuur!
Kusje

Jis

Lieve juul,

We missen je nu al...
De kleren die jij hebt achtergelaten kan ik mooi lenen af en toe trouwens;). Ik zal niks kapot maken:).
Hoop snel wat van je te horen!

XXX

Martin

He Juul,

Hebben net gehoord van Pa dat je hebt gebeld om te vertellen dat je veilig bent aangekomen.
Super.
De eerste kaart is onderweg !!!!
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!