The girls with the blue bags.

Zo. Daar zijn we dan, tegen alle verwachtingen in van iedereen die zoveel vertouwen in ons heeft zijn we nog niks vergeten, niet verdwaald, niet beroofd we hebben er maar 1O uur extra overgedaan om naar milaan te komen. Maar dat is beter dan op je eerste dag vastzitten in Parijs, wat eigenlijk het geval was. Maar dat gingen we jullie natuurlijk niet vertellen. Iels en ik zijn ondertussen pro in trein en metrostations, we worden ook steeds beter in het zeulen met onze backpack en hebben nog helemaal niet geshopt - puur omdat het niet past hoor, we dragen de kleren die we mee hebben nog even wat langer dan vervangen we alles;) Ook al zijn we nog maar 3 dagen op weg het lijkt al een eeuwigheid! We hebben al zoveel gedaan! TOm 10 uur aangekomen in antwerpen hebben we onze backpacks in kluizen gedaan en zijn we ees lekker in de stad gaan rondlopen. Om 2 uur zaten we weer in de trein totdat we uiteindelijk om 19.20 op Gare du Nord aankwamen. Daar na enig zoeken en smsen Pauline gevonden wat natuurlijk heel leuk was! Met haar meegegaan naar vrienden die in hartje parijs een appartement hadden. Dat was met de backpack nog best vermoeiend, dus heerlijk even gedouched en daarna hebben we de hele avond met een heel gezellige groep parijzenaars gepicknickt aan de Seine. Met de laatste RER naar huis, anders werd het een erg dure taxi naar Nanter-ville een suburb van Parijs. De volgende dag hebben we lekker bij de sacre coeur, montamrtre en in de jardin du luxembourg gezeten, maar vooral veel tijd besteed aan heel zielig kijken en smeken aan de mensen achter de internationale trein loketjes. We zouden met de nachttrein naar Milaan, alleen was hij helemaal volgeboekt. Uiteindelijk een ticket geregeld met een enorme omweg, de nachttrein naar Nice een heleboel stoptreinen, vertraging en 19 uur verder. Maar. Daarna hadden we dan ook heel snel ons hostel gevonden, dankzij ilse natuurlijk;) en zijn we vanavond lekker uit eten geweest bij de pizzeria aan de overkant en met hulp van onze servische kamergenoot Amnar hebben we nu wifi! Morgen gaan we natuurlijk Milaan onveilig maken, maar vanavond gaan we vooral heel lekker slapen, aangezien we in onze nachttrein alleen een stoel hadden. Tot snel! Xx I+J

Martin

He Kuil en Ilse, leuk zo'n eerste verhaal. Een fijn idee dat alles zo goed gaat. Ik ben nu al jaloers :D
Geniet ervan samen.

Laterzz Martin

Martin

Ehh, ik bedoelde Juul. Wat dom met automatische woordkeus.

MariAnne

Boemsjakkalakka! Heerlijk zo reizen! Geniet van alles:) we laf Joe! Kus ons

Walther

Aaaah, Sacré Coeur, Montmarte, Parijs, jaloers!
Aaaah, Milaan, pizzeria, jaloers!

Zonder grapjes, ik ben jaloers.
En ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat een bepaald meisje ook erg jaloers is ;)

Enjoy!

Jis

He zusjes,

Lekker de bloemetjes aan het buitenzetten in milaan? Ik ben ook jaloers natuurlijk.. Ik tel af tot jullie weer terug zijn en stiekem ook tot de bruiloft :)

XXx jis

Rik G.

Hee Juul,

Wat gaaf om weer je blog te mogen lezen:)

Ik ben jaloers op je joh, geniet er lekker van.
Veel plezier in alle lokale stoptreintjes:S

Nicole

He Sis
Ik wist helemaal niet dat je weer wegging!!
Voor hoelang?
X Nic

Mar

Nou, als dit geen roadtrip is weet ik het ook niet meer ;) leuk dat je een blog bijhoudt, reizen we stiekem toch een beetje met jullie mee! Take care en have fun!

Ciao! xx

Annet

Veel plezier.
Leuk weer mee te kunnen lezen met de avonturen.
Geniet ervan: Hakuna Matata!
Groetjes, Annet

Papajas

Heee gekke meiden!
Goed hoor: nog niet beroofd; niks verloren; niks gekocht....jullie komen rijker thuis dan je bent weggegaan !!!
In elk geval rijker aan ervaringen. En dat is ook heel wat waard!
Blijf alert en geniet.
xxxpapajas

pa/ma vH

Leuk te lezen hoe het gaat. En goed de (om)weg gevonden naar Milaan! Geniet ervan en blijf voorzichtig. Benieuwd naar jullie volgende verhaal. Groet en xjes, pa/ma vH