Free flower in my garden!

Als we dan toch nog wifi hebben gooien we er nog maar eentje op.. We hebben heerlijk geslapen vannacht! We kregen rond een uurtje of 1 een onverwachte bezoekster, die blijkbaar een bed zocht. Maar ze was toen wij wakker werden alweer vertrokken, net als Amnar die om 6.00 de trein naar Parijs nam. Lekker rustig aan gedaan en om een uurtje of 11 bij het station een croissantje en de heerlijkste capuccino ooit op de kop getikt. Toen met de metro naar het castelo geweest met een enorme tuin erachter. Waar wij ons uiteraard prima vermaakten samen! Iels was zeer verrast over het feit dat ze de steentjes door haar slippers voelde en het was om het kasteel allemaal een grote kattenbende! Er zaten namelijk een heleboel katten die helaas niet reageerden op haar kattenroep. Maar dat kwam natuurlijk doordat het een nederlandse kattenroep was! Daarna naar de duomo en in de enorme winkelstraat wezen shoppen! Ik bedoel, jullie dachten toch niet echt dat we niks gingen kopen, waar een wil is is een weg, ook in onze backpack! Bij gebrek aan een turkse pizza die wij dachten ergens gezien te hebben en we minstens daarvoor de avondvierdaagse hebben gelopen, werd het 2x macdonalds vandaag. Maar we hebben braaf salade erbij gegeten hoor! We werden rond die tijd in elk restaurant naar binnen geroepen. Het mooiste citaat heeft het daarom tot titel van dit stukje geschopt! Hierna zijn we naar het park vlakbij ons hostel geweest, waar we voornamelijk naar de hardlopende mensen hebben gekeken. Dat waren namelijk ongeveer de enige mensen.. En naar de boom met krukken natuurlijk! Nou dat was weer een mooie dag! Morgenochtend nemen we de trein naar Venetie, misschien hebben we daar ook wel wifi, maar misschien ook niet, we zullen zien! Ciao!

Natasja

Hey Meiden! Lekker aan het genieten zie ik! Super! Ga zo door! wat is de volgende stop?!
Liefs